DERS KAYIT İŞLEMLERİ HAKKINDA
Türkçe (Türkiye)English (United Kingdom)

 

DERS KAYIT İŞLEMLERİ HAKKINDA Yazdır E-posta

DEĞERLİ ÖĞRENCİLERİMİZ;

 

Ders Kayıt İşlemleri;

A-) İnternet Üzerinden Ders Kayıtları Yapılıyorsa;

 

 *04 Şubat 2019-  08 Şubat 2019  tarihleri arasında ubs.yalova.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yaptıktan sonra danışman onayına gönderebilirsiniz. 

* Danışmanınızın onayıyla birlikte ders kaydınız tamamlanmış olacaktır.

 

İnternet üzerinden yapılan ve danışmanın onayladığı ders kaydı geçerli kabul edilecektir. Ayrıca eğitim-öğretimin başladığı hafta öğrencinin seçmiş olduğu derslerden alınan 3 suret çıktı danışmanı ve öğrenci tarafından imzalanarak; 2 sureti danışmanında 1 sureti de öğrencide kalacaktır.

 

 

B-) Ders Kayıtları Danışman Kontrolünde Yapılıyorsa;

 

 * Katkı Payı/Öğrenim Ücretini ödendikten sonra 04 Şubat 2019-  08 Şubat 2019  tarihleri arasında, Akademik Danışmanınızla birlikte ders kayıt işleminizi yapabilirsiniz. Öğrencinin seçmiş olduğu derslerden alınan 3 suret çıktı danışmanı ve öğrenci tarafından imzalanarak; 2 sureti danışmanında 1 sureti de öğrencide kalacaktır.

*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, akademik takvimde belirtilen sürenin (11- 15 Şubat 2019) sonuna kadar ilgili birime başvurmak zorundadır. Bu öğrencilerin kayıtları, devamsızlık sınırının aşılmaması ve mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birimin yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.